Treningi

Pierw­szy tre­ning w Figh­te­r’s Fit­ness jest  bezpłatny.

Przyjdź i prze­ko­naj się, że warto do nas dołą­czyć!

Jak przygotować się do treningu?

 

  • zabierz ze sobą odpowiednie obuwie (jeśli posiadasz – tzw. buty zapaśnicze) i sportowy strój (krótkie spodenki, koszulka)
  • napój i ręcznik też się przydadzą
  • rękawice bokserskie i ochraniacz na zęby przydadzą się nieco później
  • zjedz posiłek najpóźniej na dwie godziny przed treningiem
  • wypełnij oświadczenie, zaoszczędzi nam to czasu podczas rejestracji.

 

Oświadczenie dla osoby pełnoletniej (Pobierz)

Oświadczenie dla rodzica dziecka (Pobierz)

Defendo

Defendo to prostota i skuteczność. Zgodnie z zasadą mniej znaczy więcej, oferuje ono minimalną ilośc rozwiązń na maksymalną ilość ataków, pomocnych w sytuacjach zagrożenia na ulicy.

 

Podstawowe techniki Defendo bazują na bezwarunkowych odruchach człowieka, co w połączeniu z intensywnym treningiem technicznym daje świetne efekty.

 

W trakcie zajęć wprowadzane są różne utrudnienia i scenariusze, mające odtworzyć na treningu sytuacje jak najbardziej zbliżone do realnych zagrożeń. Dzięki powtarzaniu tych samych struktur w różnych sytuacjach i w warunkach treningowych, zwiększasz szansę na przetrwanie w trudnej sytuacji w realu.

Classic Krav Maga

Każdy zwolennik sztuk walki słyszał kiedyś o Krav Maga. Swoją popularność system ten zawdzięcza praktycznym i sprawdzonym technikom walki wręcz.

 

Przez lata Krav Maga ulegała wielu rozwinięciom i modyfikacjom. Pierwsza, klasyczna wersja opracowana przez Siły Zbrojne Izraela ponad 50 lat temu, skupia się na prostych i efektywnych technikach bazujących na naturalnych reakcjach człowieka.

Nauczana przez nas Classic Krav Maga to atak, obrona, odpowiedni timing, taktyka walki, poruszanie się i obserwacja, zgodnie z zasadą „back to the roots” (powrotu do korzeni).

Safe Kid

(zajęcia dla dzieci)

Jeśli Twoje dziecko lubi aktywnie spędzać czas, ma duże pokłady energii, a Ty chcesz zapewnić mu dobrą zabawę i pożyteczną naukę – zapraszamy na zajęcia Safe Kid.

 

Treningi skierowane są do najmłodszych adeptów samoobrony w wieku 5–10 lat i bazują na grach i zabawach uczących dzieci bezpiecznych postaw.

 

Dodatkowymi profitami udziału Waszych pociech są nauka dyscypliny i skupienia, współpracy z innymi dziećmi i większa pewność siebie.

Safe Teen

(zajęcia dla nastolatków)

Na zajęciach uczymy technik dających szanse na przetrwanie w czasie szkolnych zaczepek i napaści. Adepci dowiadują się, jak odeprzeć atak, obronić się i wyprowadzić kontratak, ćwiczą bezpieczne pady i wstawanie.

 

Ważnym aspektem zajęć Safe Teen jest nauka rozpoznawania zagrożenia, szybkiego podejmowania decyzji i radzenia sobie ze stresem. Plusem tego treningu jest nauka dyscypliny, skupienia i integracja poprzez współpracę z trening-partnerami.

Safe Woman

(zajęcia dla kobiet)

Nasz autorski program Safe Woman– samooobrony dla pań powstał na bazie systemów Defendo i Krav Maga. Na zajęciach uczymy płeć piękną obrony w sytuacjach, w których kobiety często padają ofiarami.

 

Program Safe Woman realizujemy w ramach pojedynczych kursów lub w przypadku większego zainteresowania uruchamiamy stałą grupę.

Grappling

Dyscyplina ta powstała na bazie najlepszych technik wykorzystywanych w BJJ, wrestlingu i sambo. To walka na chwyty, w której wykorzystujemy dźwignie, rzuty, obalenia czy duszenia.

 

Grappling jest świetnym uzupełnieniem codziennego treningu Krav Maga czy Defendo.

Kickboxing

Kickboxing to połączenie skutecznych ciosów bokserskich z kopnięciami.

 

Kickboxing jest czwartym, obok Classic Krav Maga, Defendo i Grapplingu, elementem nauczanym w ramach Saario Academy. Jyrki Saario, założyciel naszej międzynarodowej akademii, wyszkolił wielu zawodników, późniejszych mistrzów Skandynawii i Europy.

Old boys

W myśl zasady, że życie zaczyna się po czterdziestce, uruchomiliśmy grupę specjalnie dla panów w wieku 40+, którzy chcą rozpocząć przygodę ze sztukami walki.

 

Formuła treningowa została stworzona z myślą o dżentelmenach, którzy preferują treningi w swojej grupie wiekowej, z osobami o zbliżonej kondycji i warunkach fizycznych. Dodatkową korzyścią z uczestnictwa w tych zajęciach jest zdrowie, dobre samopoczucie i sprawność fizyczna.