IMG_0635Oferowany przez nas program treningowy BOKS+CROSS FIGHT to połączenie treningu bokserskiego z autorskim programem treningowym jednego z naszych instruktorów – Cezarego Papisa.

W trakcie tych zajęć będziecie mogli doskonalić podstawowe elementy boksu (postawa, ciosy, poruszanie się) oraz pracować nad szybkością, zwinnością, wytrzymałością przy pomocy programu PAPIS CROSS FIGHT. Dodatkowym plusem tego treningu jest przyspieszona redukcja tkanki tłuszczowej.



Chcesz wiedzieć więcej? Napisz do nas lub zadzwoń: info@kravka.pl / 694-422-440


Program PAPIS CROSS FIGHT to intensywny trening interwałowy, przeprowadzany dla podniesienia ogólnej wydolności organizmu. Zasadniczo składa się on z trzech baz, w których znajdują się trzy stacje. Stacje te powtarzane są trzy razy w czasie trzydziestu sekund pomiędzy którymi są dziesięcio sekundowe przerwy. Część zasadnicza treningu trwa od 15 do 22 min. Podczas wykonywania ćwiczeń każda osoba w danej jednostce czasowej wykonuje taką ilość powtórzeń, na jaką stać jej organizm (może to być przykładowe 5 przysiadów w ciągu 30 sekund, a równie dobrze może być to 30 przysiadów w tym samym czasie. Każdy ćwiczy na 100% swoich możliwości).

papis_cross_fightW programie treningowym PAPIS CROSS FIGHT można wykonywać wiele różnych ćwiczeń, w zależności od własnych preferencji, dostępności sprzętu czy miejsca. Sportowcy, chcący podnieść swoją wydolność w określonej dziedzinie, zazwyczaj skupiają się na konkretnych ćwiczeniach, i tak np. łyżwiarze czy kolarze, chcący zwiększyć siłę mięśni nóg i podnieść prędkość ćwiczą głównie nogi wykonując sprinty czy jazdę na rowerze, analogicznie wioślarze zazwyczaj ćwiczą wiosłowanie. Z kolei żołnierze wykonują ćwiczenia które wzmacniają  w nich siłę dynamiczną, zwiększając motorykę oraz kondycję potrzebną do realizowania zadań związanych z obowiązkami dnia codziennego. Intensywny trening interwałowy, przeprowadzany dla podniesienia ogólnej wydolności organizmu oraz redukcji tkanki tłuszczowej, nie ma takich ograniczeń i można wykonywać dowolne ćwiczenia, a także ich kombinacje. Najważniejsze jest, aby wykonywać te ćwiczenia z odpowiednią intensywnością. W celu uzyskania odpowiednio wysokiej intensywności treningu, zazwyczaj stosuje się ćwiczenia złożone, wymagające ruchu wielu grup mięśniowych. Do najczęściej stosowanych ćwiczeń należą: biegi, przysiady, pajacyki, skakanie na skakance, burpees czy podciąganie na drążku.