JAK ZACZĄĆ? – PIERWSZY TRENING

Wstępne zapisy do wybranej przez siebie grupy odbywają się drogą mailową (info@kravka.pl), natomiast ostateczne, zaraz po treningu u instruktora. Na pierwszy trening zabierz ze sobą oświadczenie potwierdzające zapoznanie się z REGULAMINEM Klubu Fighter’s Fitness:

Oświadczenie dla osoby pełnoletniej

Oświadczenie dla rodzica

MOŻESZ ZACZĄĆ ĆWICZYĆ W KAŻDEJ CHWILI!

Zapraszamy na treningi wszystkich pragnących nauczyć się skutecznej samoobrony, poprawić swoją sprawność fizyczną lub przynajmniej przez czas treningu zapomnieć o stresie i pośpiechu dnia codziennego. Zajęcia rozpoczynamy od treningu wprowadzającego, który jest przeznaczony dla osób, które nie ćwiczyły do tej pory, dla osób ćwiczących inne systemy walki (sporty lub sztuki walki), a także dla tych, którzy ćwiczyli jakiś czas temu 😉

Podczas treningu wprowadzającego poznasz podstawowe zasady panujące w czasie zajęć, zapoznasz się z programem szkolenia oraz z regulaminem naszych zajęć.

Pamiętaj! Zawsze odpowiemy na wszystkie Twoje pytania czy wątpliwości dotyczące bezpiecznego i efektywnego treningu.

 

JAK PRZYGOTOWAĆ SIĘ DO ZAJĘĆ?

Upewnij się, że nie masz przeciwwskazań zdrowotnych do ćwiczeń samoobrony. Na co dzień ćwiczymy w luźnym stroju sportowym, boso lub w obuwiu sportowym. Podczas treningów symulujących prawdziwe zagrożenia ćwiczymy w stroju w jaki zwykle się ubieramy – informację na ten temat z wyprzedzeniem przekażemy na treningu. Na trening przychodzimy z tzw. „pustym żołądkiem”, ok. 2 godziny po posiłku. W celu przygotowania się do ćwiczeń prosimy o przyjście około 15 minut przed rozpoczęciem treningu. Prosimy o to by nie wnosić włączonych telefonów komórkowych. Z myślą o współćwiczących dbaj o higienę i nie używaj drażniących dezodorantów i perfum.

Na pierwszy trening zabierz ze sobą długie spodnie treningowe, T-shirt, buty sportowe (które nie zostawiają śladów na PCV) oraz 1,5 litra wody mineralnej. Pozostały osprzęt treningowy (ochraniacz zębów, strefy kroku, rękawice bokserskie) będzie niezbędny po ok. 3 tygodniach od startu grupy.

 

JAK PRZEBIEGA TRENING?

Każdy trening ma ściśle określoną budowę, począwszy od części wstępnej zajęć, poprzez część główną do końcowej. Kolejność ćwiczeń pozwala na efektywne i bezpieczne osiągnięcie założonych celów treningowych. Rozgrzewka jest każdorazowo ściśle powiązana z nauczanymi technikami samoobrony.
W pierwszej kolejności zawsze doskonalimy poznane wcześniej techniki, a następnie przechodzimy do nauki nowych. Na zakończenie stosujemy ćwiczenia rozciągające, które pozwolą rozluźnić mięśnie, uspokoić się i wyciszyć. Na treningu panuje koleżeńska i partnerska atmosfera. Wymagamy jednak skupienia i zaangażowania.

 

CZY DAM RADĘ?

Jeśli naprawdę chcesz zadbać o swoje bezpieczeństwo, poprawić swoją sprawność fizyczną i pewność siebie, a nie posiadasz przy tym przeciwwskazań medycznych do ćwiczeń – to z całą pewnością dasz radę! To rola instruktora żeby dostosować intensywność ćwiczeń, metody treningowe do Twoich możliwości i kondycji. Po pierwszych treningach możesz spodziewać się zakwasów. Jednak z treningu na trening Twoja sprawność będzie rosła i niebawem zapomnisz o zakwasach, a treningi staną się prawdziwą przyjemnością.

 

ZAPISZ SIĘ NA PIERWSZY TRENING!

Jeżeli już zdecydowałeś się na udział w naszych zajęciach, przejdź do grafiku zajęć, wybierz lokalizację i zapisz się na pierwszy bezpłatny trening wysyłając maila na info@kravka.pl


Przejdź do grafiku zajęć